پاره تنم بهداد جانپاره تنم بهداد جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پاره تنم

نازُک تر از گل...

1392/4/5 10:25
نویسنده : مامان
429 بازدید
اشتراک گذاری

 

به مناسبت 27 هفتگی پسرم یعنی هفته ای که اولینبار تو دلم پلکای معصومتو تکون دادی...این شعر به ذهنم خطور کرد...قندعسل مامان

 

 

نازُک تر از گل

میوه ی دلم این روزها

دل بسته است در من و در آغاز ها

شکفته شکفته و نازَکی جان دارد

از بلندای عشقِ مریم و بهمن

نشان دارد

پسرکم، حاصل عمرم، پاره تنم

تکه تکه، ذره ذره باتو می مانم

پیچش های تو که در درون من می پیچید

از لحظه های مبهم تازگی تا همیشه بودنت

شیشه ی عمر مرا می سازد

تو جوان لحظه های ما باش

تو شروع قصه های ما باش

ای جان جانم

شیرین زبانم

نازُک تر از گل

با من بمان تا

آغاز آغوش

با من که باشی

دنیا فراموش...

 

15/خردادماه/1392×××××در بیست و هفتمین هفته با هم بودنمان ....اگرچه اینجا دیرتر درج شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مژده
10 تیر 92 11:42
سلام شعر خیلی قشنگی بود منم عاشق بچه هستم ولی فعلا دارم درس می خونم و قصد مامان شدم ندارم اگه اشکال نداره میخواستم وب شمارو تو صفحه خودم لینک کنم
مامان مهدیه
11 تیر 92 0:24
عزیزم چه زیبا و با احساس. و چه صادقانه ایشالا نی نی صحیح و سالم و سر موقع به دنیا بیاد و خوشبختیتون دو چندان بشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاره تنم می باشد