پاره تنم بهداد جانپاره تنم بهداد جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

پاره تنم

اولین پست برای پسرم

1392/1/21 8:26
نویسنده : مامان
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممم خبر خبر خبر

یه سلام گرم فروردینیییییییییییییییی! برا ما که امسال هوا خیلی زود داره گرم میشه!

ایشالا همه دوستان خوب و خوشن

خلاصه به اطلاع می رساند منو نی نی روز یک شنبه 18 فروردین در حالی که از سن نی نی 18هفته و یک روز می گذشت رفتیم سونو تنهای تهنا!!!و در حالی که همش حس میکردم تو دلم حباب دارن میفرست تو هوا جنسیت نی نی کشف و ضبط شد!!!

خواستم همه غافلگیر بشن حتی بابایی!البته بابا سرکار بود و نشد که بیاد...

خلاصه خانوم دکتر لیلا جعفری در سونوگرافی سپنتا هی با اون موسش رو شیکم من مانور داد تا بالاخره نی نی رویافت...

و بعد شرو کرد به چک کردن و یه چیزایی به منشی میگفت و مامان که اصلا یادش رفته بود الان باید مث همه مامانا هیجانی باشه برا جنسیت نی نیش...کلا یادم رفته بود برا چی اومدم که خانوم دکتر خیلی آروم گفت فسقلی هم که پسرههههههههههههههههههههههههههه و من گیج و منگ پرسیدم واقعا پسرههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟خانوم دکتر هم با جدیت بازم تاکید کرد بله پسرههههههه

 

هورااااااااااااااااااااااااااااا....

خلاصه دیگه مامان شرو کرد به اس دادن به این و اون...و البته اول بابایی... بابایی سرکلاس بود داشت درس میداد...

 جواب اسمو سریع نوشت

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا.....دوستتون دارم....دارم میلرزم....(احتمالا احساس مسئولیت کرده فوری ههههههه البته قبل اینکه جنسیتو بفهمیم هی می گفت برو سونو اگه بدونم نی نی چیه بهتر میتونم بهش حس بگیرم!)

خوش اومدی گل پسرممممممممممممم...ایشالا قدمای کوشولوت برکت و روشنایی بیاره به خونمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرزاد جان
21 فروردین 92 9:27
سلام انشاله قدمش خیر باشه و براتون برکت بیاره .~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
زهره
27 فروردین 92 20:55
سلام دوست من....
تبریک تبریک
من تازه با وبت اشنا شدم وخوشحالم ....
وای منم عاشق پسرم خوشبحالت نی نیت پسره!!!
اسمشو چی میخوای بزاری این اقا پسرو؟


سلام عزیزم مرسی از لطفت ایشالا نینی ها اول سالم باشن بعد هم خدا به دلت جنس پسملشو بهت ارزونی کنه

ولا پسمل من هنوز اسم نداره!!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاره تنم می باشد